خانه > نقد و بررسي > این همونه ، فقط بسته بندیش عوض شده !

این همونه ، فقط بسته بندیش عوض شده !

تبلیغات همیشه به عنوان یک شیوه موثر در افزایش درآمد کارخانه های و موسسات مختلف بوده است و بسیاری از شرکت ها با تبلیغات کارخانه و محصولات خود را معرفی می کنند و موسسه های گوناگون نیز با این روش نام خود را بر سرزبان ها می اندازند.وقتی یک شرکت، کارخانه و یا هر جای دیگر تبلیغات مضاعفی را نسبت به سایر رقبای خود انجام می دهد یا یک محصول خاص دارند و یا به تازگی وارد این صنف شده است.بسیاری از برند های معروف در جهان کالاهای خود را در میان برنامه های پربیننده تلویزیونی پخش می کنند و از این راه با اینکه پول زیادی در می آوردند ولی هزینه های کلانی را برای تبلیغات خرج می کنند.در ایران تقریبا بدین شکل است و بسیاری از شرکت های و برند های معروف کالاهای خود را در صدا و سیما تبلیغ می کنند،‌اما با روش های جالب و بسیار عجیب ،‌ حدود چند ماه است(جدید کم شده است) که شرکت سازنده شامپو در طول روز با آگهی های پی در پی یک شامپو را نشان می دهد و گوینده هنگامی که مشتری در فروشگاه است می گوید “این همان است ،‌فقط بسته بندی اش عوض شده” که بسیار آگهی متفکرانه ای است.وقتی ببینده به این آگهی نگاه می کند با خود می گوید حتما در سال ۱۲۰۰ شمسی هستیم که اکثر مردم درس نخوانده اید و الفبای فارسی را بلد نیستند و فقط با ظاهر یک شکل متوجه عوض شدن بسته بندی آن می شوند.یک دلیل ویژه وجود دارد و آن این است چون طراحی قبلی این شامپو فوق العاده جالب و زیبا بوده است با عوض شدن ظاهر آن بسیاری از مشتریان محصول مورد علاقه خود را گم می کنند.انگار هیچ نوشته ای بر روی این شامپو ها وجود ندارد و فقط با ظاهر  می توان یک محصول را تشخیص داد.

شامپو

No related posts.

  1. ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ در ۰۸:۰۸ | #1

    مثلا اگه یه بنده خدایی از این شامپو به عنوان روغن سرخ کردنی استفاده کنه تو جوابشو میدی؟؟:دی

  1. بدون بازتاب